Friday, November 18, 2011

syg n cinta.. :)

sape syg n sape cinta...hehe..ini kisah dulu2 yg nk share blek..ni sume teringat pas chat ngn kwn aku td..*che hanisah(iloveyou,hehe) bnda yg same cm ape nisa cter happen kat aku actually.... yes aku mmg dh ade Cinta..tp on da same time aku still ade Syg jgak... due org yg mmg berbeza....n kesh yg berbeza dlm idup aku.. klu syg,aku mmg hepy gle tp aku xkan hepy ngn die all da time.. cinta,tersgt hepy n sntiase hepy... klu syg,aku x ley kol die byk2 kali ag2 mlm,nnt msti kene mrh n maki..emm...n cinta,kol la bpe byk un,xkire pg ptg siang mlm,xkan pnh mrh ckit un..syg,klu ngh wt keje o bz,even aku anta text kate rndu un,kdg2 kne mrh gak..cinta,bz mane un,xkire keje ape un die ngh wat,die ttap akan agkt kol aku lmbut2,xmrah,ckp bek2 then nnt die ckp die akn kol ble die dh x bz.. syg,time 3bln pertama,dh tgglkan aku tbe2 jz sbb mslah stdy ckit..moment yg plg perit dlm idup aku stakat ni ialah time aku xda syg..tbe2 ok..tbe2 aku ilang owg plg aku syg..bnda plg phit la..smpi aku xley dgr lagu yg same ngn msg tone syg..sume cz aku terlampau tggukan text syg..xnk ag rase!!!! cinta,3bln pertama ni,die un ade mslah stdy gak..tp tersgt b'bza ngn syg.. cinta x pnh terlntas ckit un nk tgglkan aku even die ngh down cm 2..ape yg die lalui actually lbey mencabar life as a stdnt dr ape syg kene dlu..tp cinta kuat je..n aku 4 sure always support die...xkire time die success o jth.. :) syg,xkan sver aku...time awl2 cple je..ble dh lame,klu die tbe2 rndu,bru sver.. cinta.stiap mlm saver wei!!! stiap mlm rndu..haha..n sbnarnye stiap mase rndu! due2 meroyan sepanjang cuti sem..ade gak bnda bek n bruk kat dowg... syg...u mmg x kan tgglkan i smpi ble2 cm ape yg u dh jnji,tp selama u x lpaskan i smpi sknz,u actually lbey byk hurt i dr make me hepy..u mmg da only 1 yg i cye xkan wat hal,tp u terlampau kasar n x hormat i..sory..i mmg nk ngn u smpi ble2,tp i nk kte hepy bkn i suffering cmni..  Cinta..iloveyousomuch..so many things bout u yg wat dlm idup i yg wat i realise yg i ade hak tuk rase bhgia..cm ape yg u wat tuk i smpi saat ni..ya allah,i suffering almost 1year.,..then dpt happiness cm sknz..xpnh terbayang kot..hee...alhamdulilah,allah still bg aku pluang tuk rase bhgia..thanx b!

p/s: aku still a girl yg xperfect.. :) andai cinta jdoh aku,alhamdulilah sgt...andai syg jdoh aku,aku terima je...

No comments:

Post a Comment